SEND FORESPØRSEL OM TILBUD

STARTET I

2016

Zasób 21
PROSJEKTER
100
Zasób 22
KAFFE KOPP
700
Zasób 23
FØLGERE
1500
Zasób 24
TIMER JOBBET
4000

ANSATTE

6

RITA SYNNØVE

Grafisk Designer & Fotograf

Mansoor Shah

CEO I Grafisk Designer & Utvikler

40 61 74 09

SIRI SLÅBAKK

Grafisk Designer

ABUBAKR IQBAL

Utvikler & Prosjektleder

NATALIA PIPKINA

Fotograf

OMAR FREDRIKSEN

Kommunikasjonsrådgiver

968 72 044

Morgendagens innovasjon,

starter med Innovativ Design

INNOVATIV
DESIGNPROSESS

1.

KUNDEOPPDAGELSE

VI tar sikte på å lære så mye som mulig om bedriftens kultur, verdier og måten de gjør forretninger på, og deretter får vi et inntrykk av visjonen vi skal fremheve i designet.

2.

research-and-marketing

Etter å ha blitt bedre kjent med klienten, må vi finne mer ut om markedet. Vi tar et grundig analyse av målgruppen, markedet og konkurrentene. Vi tror på at strategisk design gir økt resultat!

3.

BRUK AV DESIGN/LOGOEN

Denne fasen handler om å svare på ett enkelt spørsmål: hvordan og hvor skal logoen/designet brukes mesteparten av tiden?

4.

SKISSE, SKISSE & SKISSE!

Etter å ha fått et godt forståelse av bedriftens visjon, markedet og hvor logoen/designet skal brukes. Så setter vi igang med prosessen av å utvikle selve logoen/designet. Vi starter med å skissere alle ideene våres basert på de strategiske vurderingene vi tok i de forrige fasene.

5.

VELG BLANT UTVALGENE

Etter vi er ferdig med skisseprosessen, så velger vi våre beste ideer og videreutvikler de. Vi tar en grundig vurdering på hvilket av logoen/designet som kan brukes for å tilfredsstille kundenes behov og samtidig gi et resultat i markedet.

6.

finpussing & ferdigstilling

Farger, detaljer og forskjellige bjeller og fløyter blir lagt til, endret og kastet bort under logoen forfining. Ulike fremvisinger utvikles for å se hvordan logoen vil fungere i ulike situasjoner - noen ganger virker en logotyper på papir ikke bra på en bygning.